سرفه های من!

  • ۰
  • ۰

سرفه های من!

سلام به همه

من مهناز سروشی هستم و 25 سالمه. ساکن مشهد هم هستم.

چند وقت پیش من درگیر سرفه های بدی شدم. پیش خیلی از دکتر ها رفتم اما هیچکدوم متوجه مشکل من نشدن.

حال منم بدترو بدتر شد.

خونه مادر بزرگم که بودم بهم شربت لیمو عسل و زنجبیل داد. اما بعد خوردنش حالم به شدت بد شد.

جوری که دیگه از شدت سرفه ها نفسم بالا نمیومد.

یکم گذشت و حالم بهتر شد.

خالم همون روز بهم پیشنهاد کرد که برم کلینیک طبرسی منم به اصرار خالم رفتم.

با دکتر کلینیک طبرسی که مشورت کردم متوجه شد که دلیل سرفه های من حسیاسیته و بخاطر همین بود که بعد از خوردن شربت لیمو عسل حالم بدتر شد.

بعد از مصرف دارو های دکتر کلینیک طبرسی حالم خیلی بهتر شد و الانم کاملا خوب شدم.

  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • mahnaz souroshi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی